Veelgestelde vragen Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen? U kunt uw lidmaatschap beëindigen door een e-mail te sturen met uw opzegging naar secretaris@vbgo.nl. Hoe kan mij afmelden voor een evenement U kunt zich afmelden voor een evenement door een e-mail te sturen aan secretaris@vbgo.nl. Vermeldt hierbij uw naam, uw organisatienaam en het e-mailadres waarmee u bent aangemeld. Mijn zojuist gewijzigde gegevens komen niet op de website Dat klopt, de website zal de eerstvolgende nacht automatisch de gegevens bijwerken. Wat moet ik weten over de evenementen? De Vereniging van Bedrijven Goeree-Overflakkee organiseert jaarlijks diverse netwerkevenementen, waaronder een jaaruitje, een winter- en een zomerborrel, diverse bedrijfsbezoeken en een algemene ledenvergadering met borrel/diner met één of meer interessante sprekers. Het bestuur heeft de ambitie uitgesproken daarnaast minimaal een keer per jaar een bijeenkomst te organiseren in het kader van kennisoverdracht. Met de introductie van de nieuwe website kan voorafgaan aan een evenement worden ingezien welke personen of bedrijven een evenement ook zullen bezoeken. U kunt zich aanmelden voor evenementen door uw persoonlijke e-mailadres achter te laten bij het specifieke evenement! Ik kan mij niet aanmelden voor een evenement U geen lid bent van VBGO. U bent met een ander persoonlijk e-mailadres geregistreerd in onze database. Controleren en aanpassen van uw gegevens kan via de verstrekte unieke link. Letop; deze gegevens worden pas na 24 uur verwerkt in de website. U kunt dus nog niet direct aanmelden. U bent met dit e-mailadres al aangemeld voor dit evenement. Er is toen een e-mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het kan zijn dat deze in uw ongewenste mailbox terecht is gekomen. Met welk e-mailadres is mijn bedrijf bij u bekend? U kunt in het ledenoverzicht gemakkelijk zien met welk e-mailadres u bekend bij ons. Naar dit e-mailadres wordt alle correspondentie gestuurd. Indien u dit wenst te wijzigen dan kunt u contact opnemen. Hoe kan ik mijn profiel aanpassen Via een unieke link is het mogelijk om zelf, als lid, uw contactgegevens en uw bedrijfsgegevens aan te passen. Dit kunt u doen door een unieke link op te vragen. De unieke link wordt gemaild aan het e-mailadres dat bij ons bekend is en wat u kunt terugvinden in het bedrijfsdetail op onze website (controleer ook uw SPAM box). Indien u dit algemene e-mailadres wenst aan te passen, neem dan contact op.
Hoe kan ik mijn lidmaatschap beëindigen? U kunt uw lidmaatschap beëindigen door een e-mail te sturen met uw opzegging naar secretaris@vbgo.nl.
Hoe kan mij afmelden voor een evenement U kunt zich afmelden voor een evenement door een e-mail te sturen aan secretaris@vbgo.nl. Vermeldt hierbij uw naam, uw organisatienaam en het e-mailadres waarmee u bent aangemeld.
Mijn zojuist gewijzigde gegevens komen niet op de website Dat klopt, de website zal de eerstvolgende nacht automatisch de gegevens bijwerken.
Wat moet ik weten over de evenementen? De Vereniging van Bedrijven Goeree-Overflakkee organiseert jaarlijks diverse netwerkevenementen, waaronder een jaaruitje, een winter- en een zomerborrel, diverse bedrijfsbezoeken en een algemene ledenvergadering met borrel/diner met één of meer interessante sprekers. Het bestuur heeft de ambitie uitgesproken daarnaast minimaal een keer per jaar een bijeenkomst te organiseren in het kader van kennisoverdracht. Met de introductie van de nieuwe website kan voorafgaan aan een evenement worden ingezien welke personen of bedrijven een evenement ook zullen bezoeken. U kunt zich aanmelden voor evenementen door uw persoonlijke e-mailadres achter te laten bij het specifieke evenement!
Ik kan mij niet aanmelden voor een evenement U geen lid bent van VBGO. U bent met een ander persoonlijk e-mailadres geregistreerd in onze database. Controleren en aanpassen van uw gegevens kan via de verstrekte unieke link. Letop; deze gegevens worden pas na 24 uur verwerkt in de website. U kunt dus nog niet direct aanmelden. U bent met dit e-mailadres al aangemeld voor dit evenement. Er is toen een e-mail gestuurd met daarin de bevestiging. Het kan zijn dat deze in uw ongewenste mailbox terecht is gekomen.
Met welk e-mailadres is mijn bedrijf bij u bekend? U kunt in het ledenoverzicht gemakkelijk zien met welk e-mailadres u bekend bij ons. Naar dit e-mailadres wordt alle correspondentie gestuurd. Indien u dit wenst te wijzigen dan kunt u contact opnemen.
Hoe kan ik mijn profiel aanpassen Via een unieke link is het mogelijk om zelf, als lid, uw contactgegevens en uw bedrijfsgegevens aan te passen. Dit kunt u doen door een unieke link op te vragen. De unieke link wordt gemaild aan het e-mailadres dat bij ons bekend is en wat u kunt terugvinden in het bedrijfsdetail op onze website (controleer ook uw SPAM box). Indien u dit algemene e-mailadres wenst aan te passen, neem dan contact op.